sky

Maarre .. geloof mij nou maar dat het toch wel Videoguard word , en ook dat er al optie's voor zijn .
Ook op dat rommeltje op Sirius .. ik weet niet hoe het bij jou zit Pik .. maar ik kijk alweer ..

Cya ..

And Remember ..
 
Ik geloof niet dat er een Seca3 komt....

Het hele zooitje is verkocht met een goed werkend en gesloten coderings systeem!, de nieuwe eigenaar heeft er best wel veel geld in gepompt, dus een kaartwissel, of andere gein wat veel poen gaat kosten zie ik niet als een logisch gevolg...

Ik denk dat "ALS" C+ NL open is, het ook wel een tijdje open zal blijven.

GR Fred.

P.s kom maar eens met harde bewijzen jongens, en overtuig me eens!
 
Je hebt pm.....Twilight..

En GH ik kijk ook al weer lol....
 
Je zou mij ook wel een pm mogen sturen dan.;)

Ik ben namelijk overtuigt van het feit dat het wel degelijk open ligt en ook overtuigt van het feit dat de V3 kaarten al klaar liggen.

Weet iemand trouwens welke versie die nieuwe C+ seca kaarten zijn? Het zijn geen zwarte maar... euh.. groene geloof ik? Weet het niet meer zeker maar in elk geval geen zwarte en het zijn ook echt Seca2 kaarten.
 
Ja het zijn idd de groene kaarten, welke versie ze zijn weet ik zo niet, maar bij ons zijn ze op voorraad, ik zal van de week ff kijken.

Ohh, ja de nieuwe groene kaarten werken voor geen meter in een Xtreme.

Maar om nog even terug te komen op de replay van BT, ik geloof niet dat elke klant weer een nieuwe kaart krijgt, of gaat kopen voor 80 euro...!

GR Fred.
 
Ik ga er van uit dat het geen kwestie van kopen zal zijn, maar net als van Seca1 naar Seca v1+ gewoon een omruilactie van V3 kaarten zal plaatsvinden.

Dit komt nu wel op losse schroeven te staan, we hebben eigenlijk nog geen idee welke policy het bedrijf wat C+ heeft overgenomen gaat voeren op dat gebied.
De V3 liggen klaar, eigenlijk voor Spanje, maar dat valt nu niet meer onder dezelfde firma. Het zou ook nog eens goed kunnen dat de nieuwe eigenaar er totaal niets aan doet of misschien zelfs over gaat naar een andere codering... who knows.

Maar ik wil die v7.3 kaart editor hebbuh zodat ik zelf mijn kaart kan open zetten!!! :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Ja als iemand ons gelukkig zou kunnen maken met een linkje naar die editor wil ik hem nog helemaal zelf downloaden :biggrin:
 
nou volgens de vertegenwoordiger van C+ maken ze zich nog niet zo druk, ik heb de beste man deze week gesproken....

GR Fred.


P.s zo'n editor wil ik ook wel...hehehehe
 
Ga die editor echt niet zelf downloaden hoor,, als je hem hebt kom je maar langs om mijn kaart effe open te zetten hehehehe..

Ga niet zelf aan het werk,, wil alleen maar kijke :)
 
Ach wat jammer nou heb de 6.0, inderdaad er is wat op komst met die kaarten........he pssssttt mischien toch een bug in die zwarte???????????
 
Zodra die bug in de zwarte kaarten public wordt zullen alle zwarte kaarten worden omgeruild voor de groene kaarten welke denk ik al een maand of 3 worden gegeven aan nieuwe abonnees.

Is overigens al een maand of twee door mij in een ander topic hier gezegd en toen moest er vreselijk gelachten worden over v3 kaarten voor seca. Toen al werden ze uitgeleverd aan de detailhandel.
 
Brandbrief voor Pikkie:
Ik smeek niet om files en of het voor mij open zetten van kaarten,
maar ik lees dit forum meestal als een leerzaam, plezierig uurtje internetten.
Ik wil ook niet je auto wassen als tegen prestatie, maar ik zou
wel graag eens echt, serieus geinformeerd willen worden wat jij
nu meer kunt op satgebied dan wie ook, er zijn best wel kanjers
hier op dit board (ik overigens niet, kan wel redelijk mijn Humaxje
onderhouden, maar dat heb ik ook weer geleerd van Tuurtje's
bijdrages), dus even moed verzamelen en praat ons eens bij over de mogelijkheden of desgewenst onmogelijkheden,
bvd,
Goka
 
Zo, ik dacht even dat het topic onderwerp "SKY" was. Naja the sky is the limit.

Wat gaat er nu volgen als onderwerp: mijn zwarte kaartje a 89 euro doet het niet meer?.

PSSSSSStttttt.
 
hallo
ik tik niet veel,maar lees des te meer en daarvan heb ik door de jaren heen veel geleerd,ook dankzij jullie en andere forums
maar moet toch even zeggen dat goka
wel een beetje gelijk heeft dat geheimzinnige gedoe over
ideto 2 denken jullie nu echt dat anaal niet weet dat er al gekeken kan worden,ze zijn daar heus niet achterlijk.
en voordat ik ook commentaar nog een vraagje over
sky,is het er alweer ;-)
greetzzzzz
 
Nee helaas nog geen sky. Maar de emumakers zullen best hard ermee bezig zijn.

Daaraan herken je ook dat zo'n emu echt maar een emu is en vanalles niet kan, wat een echte mosc wel kan. De emu vindt het huidige gebeuren bijzonder strange terwijl de abokaarten nergens last van gehad hebben (of nauwelijks). :biggrin:
 
Originally posted by Black Tiger
Nee helaas nog geen sky. Maar de emumakers zullen best hard ermee bezig zijn.


Heeft iemand een log van een sky kaart met de nano's ;)
voor het maken van een emu voor de diverse goldboxen
natuurlijk via P.M.

spirit
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan