sky

@kameradski: Dat is omdat men gewoon geen kant en klare documentatie wenst te maken voor beginners en niet alleen vanwege het willen, maar er gaat ook enorm veel tijd in zitten en vaak is het al gedaan, of is het vrijwel niet te doen.
Dus er zijn meerdere oorzaken voor te vinden.

Het probleem dat sommige dingen vaak een paar levels te hoog ligt, dat heb ik ook, en vele anderen met mij.
Maar in principe maakt het niet uit, dan begin je gewoon met de flarden die je wel begrijpt.

In het verleden, de irdeto1 tijd, heb ik het zo ook geleerd, vele flarden gelezen, onthouden, opgeschreven, gecombineerd en met vele flarden ga je op een gegeven moment ook wel het verband zien en kom je een level hoger.
Er zullen altijd levels zijn die onbereibaar zijn, zelf ben ik er bijv. ook niet technisch genoeg voor.
Maar als je dan ziet dat er mensen op die hoge levels bezig zijn, dan is dat toch ook mooi? Niet omdat je het begrijpt, maar omdat op die manier gewoon waar te nemen is, dat ook de knappe koppen zich er mee bezig houden en dat er dus wel aan gewerkt word.

Alles kun je toch niet leren, maar wel een deel of een hoop.
Kant en klare uitleggen of handleidingen zijn vrijwel niet meer te vinden.

Op mijn atilla site (atilla.dhs.org) kun je nog de irdeto faq vinden, dat is het oude irdeto 1 verhaal, ooit door Locutus (een Duitser) geschreven en door mij vertaalt.
Maar zelfs daar staan dingen in, die je niet zult begrijpen als je niet ooit die flarden van het irdeto verhaal gelezen hebt.
Tenzij je iemand tegen komt die je een cursus geeft natuurlijk, maar dat zul je maar zelden meemaken.
 
Hmmmmmmm freggel .............
 
als iedereen een beetje weet of doet en zijn werk op de grote hoop gooit krijg je idd toch een compleet product. aleen ben ik op dit moment (en waarschijnlijk nog wel een ? jaartje) meer bizig met werk afkijken en nalopen dan dat ik daatwerkelijk iets kan bijdragen. hopelijk komt daar ooit verandering in, en mag ik ook een steentje leggen in het geheel. voorlopig kijk ik nog ff door mijn roze bril met de "wizzards" over hun schouders en hoop op deze manier iets te kunnen leren.
maar inmiddels heb ik ook door dat ik eerste wel eens iet aan mijn talen mag gaan bijspijkeren. (en niet aleen spaans, ook mijn nederlands ;) )

groet
kamaradski (in fluistermodes)
 
Geen probleem kameradski, ik ben zelf ook zo'n 1,5 jaar bezig geweest vooraleerst ik echt ook wat kon bijdragen.
Belangrijk is dat je met de hobby bezig bent, de bijdragen komen vanzelf wel eens. En dan hier en daar een vraagje stellen.
De mensen die dat belangrijk vinden onthouden wel wie er al langer meedraait en probeert te leren en vragen stelt etc.:)
 
Originally posted by multigek10.0
freggel is de beste.

Dat zijn niet mijn woorden...

Ik doe gewoon zo net als Black Tiger zegt, stukjes bij elkaar zoeken, en vooral opschrijven, dan blijft het altijd bewaart, een HD kan kapot gaan ;)

Zo goed ben ik nou ook weer niet, er zitten hier op het forum v??l knappere koppen, ze moesten alleen hun krachten eens samen spannen, dan kwamen we pas echt ver...

Ik wou alleen dat ik iets beter had opgelet bij mijn wiskunde lessen ;)
 
Inderdaad veel lezen proberen enzv. dan kan je veel plezier hebben aan de hobby, en net wat BT zegt irdeto1 kon helemaal uitgeplozen, worden gelijk seca1 dit coderings systeem lag al op straat, voordat het eigenlijk gebruikt werdt...

Nu is het zo dat veel zgn.. hacken eigenlijk nog niets voorstellen, je ziet nu de voorbeelden bij de spaanse en italiaanse broeders, dit komt omdat het eigenlijk te vroeg door de verkeerde personen naar buiten is gebracht, met de bedoeling er zoveel mogelijk geld mee te verdienen en dat is jammer.

Dit soort praktijken zal helaas nog veel meer voor gaan komen.
Niet de hacker die wil gewoon open hebben dat spul, dan is tie tevreden, en kijkt niet meer.

Voorbeelden hoeft ik dacht ik niet te geven.......
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan