- Waarderingsscore
- 890
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
Viaplay bevestigt forse prijsverhoging trouwe klanten: geen jaarabonnementen meer
Ik denk dat de naam ook gewijzigd wordt in VIAPAY.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat gaat wel meevallen schat ik zo in, ze hebben ook al " gratis" weekenden laten zien geen last gehad hierwant wanneer F1tvPro meer abonnees krijgt te verwerken, wat dit dan gaat doem met de streamkwaliteit.
Exact. Nadeel is hierbij ook wel dat de winstgevende partij (FIA in dit geval) nu wel zal zitten azen op hogere bedragen.en alles veel te duur ingekocht om maar de rechten te kunnen bemachtigen.
Welke RTL/SBS shit. Videoland = RTL, maar wat heeft SBS dan? Of doelde je op dat lachwekkende NLZiet gebeuren?en die RTL/SBS shit mee
Daar heb ik al een klacht over gedeponeerd om die reden om dat eens nader te bekijken bij enkele politieke partijen maar volgens mij alleen een standaard antwoord gehad en is niets meer mee gedaan.dat is notabene een samenwerkingsverband met de publieke omroep en mogelijk dus ook betaald met belastingsgeld.
Theoretisch niets, zal best stabiel draaien. Maar het kost zowat even veel als Videoland en dat voor publieke en commerciele zenders te kunnen terug kijken die sowieso al vrij te ontvangen zijn en zoals gezegd de NPO zelfs met belastinggeld betaald.Wat is er mis met nlziet.
Dat was inderdaad een van de grootste fouten, en de kwaliteit. Want de meeste klachten kwamen over het slechte commentaar en de haperingen in beeld elke keer.De grootste fout die Viaplay heeft gemaakt is Olav Mol monddood slaan.
Veel mensen waren vertrouwd met zijn verslag en natuurlijk de mannen van 'RaceCafe' buiten spel zetten.
Naar mijn idee zat vroeger Allard naast Olav en zit nu Jack naast hem tijdens de race.Dat Olav op zijn leeftijd misschien aan vervanging toe is zou best eens kunnen. Maar dan zou het een betere keuze zijn om een tweede commentator naast hem te zetten om de kneepjes van het vak te leren.
Ja ik meende mij ook te herinneren dat een van beiden eerst naast hem zat en die andere pit reporter was. Een van hun is dus door Viaplay overgenomen en doet daar nu het pit-reporten.Naar mijn idee zat vroeger Allard naast Olav en zit nu Jack naast hem tijdens de race.
Nou ik twijfel aan beiden. De jongeren hebben wel -wat- kennis, maar misschien toch vaak behoorlijk wat van de geschiedenis en ervaring van hoe zaken spelen, zoals Olav die wel heeft.zij én kennis van zeken hebben én kunnen presenteren.