xbmc...

Tsja bij mij draait het allemaal op mijn xtrend 8000 en 9000 perfect beeld geluid geen extra pc nodig...
 
tja en bij mij draait het perfect op een Raspberry PI B+ icm met DITISTV, klein dingetje ter grootte van een sigaretten pakje lekker snel met USB3 STICK en Ultra Micro SD factor 10.

Altijd automatische de juiste ondertitel, Voeding uit USB van de TV en HDMI inprikken netwerkkabel klaar.

Geen lompe PC naast de TV
 
Die pc, was meer om te proberen hoe het werkt met enkel OpenElec als besturing, zo'n Raspberry heb ik ook nog liggen dat wordt de volgende stap. ;)

 
open elec voor je raspje erin en ditistv downloaden van SPOTNET ,op sd kaart of de snelle versie op usb plus sdcard  klaar (beschrijving goed lezen "hoe te"

Is een projectje voor  tussen piesen en poepen.  Smile
 
Ik heb nog geen B versie @Matrix, weinig geheugen zit er in dat ding... Dat is dan ook 1 van de redenen dat het aan de kant ligt.

Heb nu toch maar mijn Aplle terug aangesloten, en de tweede die ik heb ligeen op mp gezet, eens zien wat men er nog voor wil geven.
 
Ik heb dan een nadeel ik moet via plugins proberen ondertiteling erbij te krijgen.
 
Pikkie, ga eens met Genesis aan de slag, die kun je zo instellen dat de ondertiteling automatisch gestart wordt. ( Opensubtitles.org ) ;)
 
Leg eens beter uit
 
Genesis is een videoaddon, en als je Genesis opent, dan zie je instellingen waar je jou voorkeuren in kunt stellen, wat de eerste taal is bijvoorbeeld.
 
@freggel,

Goeie tip man, dat wist ik ook niet. :klappen: :klappen:

B.
 
Het werkt dank is weer groot
 
Dju, al m'n natuurzenders weg op XMBC. Moest een update doen van Fusion, dat wilde natuurlijk niet, dus hele XBMC er maar af geknikkerd en opnieuw er op gezet. Dit keer dus met de nieuwe SuperRePo V7. Lijkt allemaal goed te werken.
Alleen is die lijst zo vreselijk groot.... ik zie zo vlug geen "verdachte" namen die er op wijzen dat het :sex: addons zijn. Iemand wat namen beschikbaar? Dat zoekt en installeert wat makkelijker/sneller. :)
 
videodevil
empflix
fantasti.cc
xhamster gay
YouYizz.com
lubetube
Tube8
 
how to install fusion
:
http://www.tvaddons.ag/fusion-installer-kodi/
 
Ik heb fusion er afgekiept en gebruikt nu Superrepo want fusion moest geupdate worden:
https://superrepo.org/nl/installeer-superrepo/

Bedankt voor die namen, ga straks eens in 't lijstje kijken of ze er in staan. Zou wel moeten want ik had de adult categorie ook geinstalleerd. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan