xbmc...

ice films  op ATV2

Ik heb eerst XBMC verwijderd en vervangen door Kodi (nieuwe naam voor XBMC)

Kreeg wel foutmelding en moest via putty commando : dpkg --configure -a  ingeven
Daarna stond in het overzicht ipv XBMC nu KODI

open Kodi en je ziet de bekende schil van XBMC

Installeer nu fusion in Kodi  zie hiervoor de handleiding:
http://www.tvaddons.ag/fusion-installer-kodi/

Daarna de addons installeren volgens

http://learn-share.net/kodi-install-fusion-genesis-tvaddon/#axzz3NCB1hnyi


plusie je hebt nu ook Genesis movies

Het was even modderen van hoe was het ook alweer maar met googlen op hoe XBMC van Aptv2 verwijderen en hoe Kodi (via Nitro) te installeren was het binnen een paar uurtjes zweten gelukt

Icefilms werkt nu weer tenminste

In het lijstje van addons kwam ik 1channel  nog niet tegen mss daar de komende dagen nog naar op zoek

 
Ik draai nog steeds met xmbc maar icefilm doet het gewoon weer.
Pfffff gelukkig maar.

Zal in de toekomst eens kijken naar kodi
 
Ik heb nu ook XMBC op de NAS, maar als ik dan als addon "icefilms" wil installeren, gaat ie hem niet downloaden. Krijg ook geen foutmelding ofzo.
Is dat de enige waarmee je films kunt kijken of zijn er meer?
 
ik denk dat je fusion ge?nstalleerd hebt volgens de oude link.

bekijk mijn 2 linkjes in de vorige mail en stel fusion in zoals daar gedaan wordt in de 1e link
vervolgens klik je op de 2e link en installeer je icefilms en Genesis movies

dat zijn er al 2

en daarnaast is er nog ergens 1channel te vinden maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
 
Ja ik had die links van je wel gezien, maar vanuit mijn XBMC kun je gewoon de icefilms addon downloaden, die staat in de lijst erbij.
En gezien Nummer10 schreef dat hij bij hem weer werkte, had ik het idee misschien zelf iets fout te doen.

Morgen maar eens via die links van je proberen, ik hou jullie op de hoogte! ;)
 
Ja ik had ook gelezen dat nr10 weer icefilms had. Mij was dat niet gelukt een heb toen rigoureus de boel vernieuwd met de beschreven recepten.
 
Ik heb hier een rasperry PI+ voor XBMC maar heb wel gelezen dat de laatste nieuwe versie van XBMC alles trager werkt. Zo weet ik dat er een update hiervan is met een usb stick 3.0 ipv een usb kaartje.
Ik ken ook mensen die hun apple TV2 verkopen omdat het blijkbaar te traag werkt allemaal.

Waar ik overigens mee zit te stoeien is de ondertiteling die werkt mee niet dan wel. Is daar iets anders voor dat goed werkt?
 
Voor de Raspberry is in de nieuwsgroepen "ditistv The One" binnen te slurpen.
Hier heb je alles wat je nodig hebt in het Nederlands en kant en klaar.

Google maar eens op ditistv
 
Straks eens naar kijken, dank je wel
 
Moet straks ook nog eens kijken, ben er nog niet aan toegekomen, de dames hier thuis zijn al de hele avond TV aan 't staren.
Maar ik heb niet de nieuwste versie XBMC er op, volgens mij versie 12.
 
Nou geweldig. Dankzij de links van The Matrix is het me gelukt, zelfs ondertitels af en soms dus da's wel leuk.
Alleen Genesis wilde niet lopen maar hoe cares. Buiten dat Icefilms zou ik niet BT heten als ik niet ook wat natuurzenders had gevonden. :biggrin: :sex:
 
Natuur

Ik bezorg haar een natuur
het vliegtuig wat ik natuur
 
Het blijft leuk speelgoed waar nog h??l wat tijd in gaat zitten denk ik. :biggrin:

Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar intussen staan er hier 2 nieuwe speelgoedjes, eentje via vakantieveiling, en de andere via filmspeler. n l ...

De laatste gaf even software problemen maar naar het retoursturen werd de speler drie dagen nadien opnieuw bezorgd en werkt weer naar behoren, toch goed dat stukje service. ;)
 
Er zijn zat leuk app's waarmee je nat-uur-films kan kijken.
 
wat je maar lekker vind een uur met een natte leuter in je broek daar naar kijken :tietjes:  :tieten: :prammen: :sex:

Kleffe films bah!!!!
 
Allemaal 80's en 90's clips voor XBMC!
De kwaliteit laat soms wat te wensen over, maar verder wel leuk en best snel!
https://superrepo.org/nl/kodi/addon/plugin.video.thegreat80s/
 
De makers van xbmc nu kodi stoppen met het in stand houden hiervan voor de atv2.
Schijnt te ingrijpend zijn omdat de atv2 out of date is en beperkt is in de mogelijkheden.

Gauw wegdoen die atv2
 
Freggel1 welke speeltjes heb jij en welke van die 2 is de ultieme voor jou?
 
@Matrix, ik heb van die nieuwe speeltjes al door het raam naar buiten geflikkerd, deed het meer keer niet dan wel...

Dat was de X9, de andere die doet het wel naar behoren, en die heb ik via Vakantieveiling.

Ik ben meer tevreden over de ouwe Apple. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan