xbmc...

Mijn Minix X7 blijft het eigenlijk ook wel heel goed doen!
 
Ik heb deze aangeschaft http://www.geeektech.com/geeek-hx-13-dual-core-android-42-smart-tv-box-hdmi.html voor die 50 euries een super ding!
DITISTV erop gezet en alles wordt automatisch ge?pdatet en voorzien van NL ondertiteling. Apart menu voor films, series, XXX etc.
 
CM ben benieuwd of je over een paar weken nog enthousiast bent. hou ons dus op  hoogte van de vorderingen.
Mijn atv2 heb ik inmiddels weer verkocht.
Ik ga een atv3 kopen en kodi op mijn iPhone installeren via airplay vanaf iPhone naar atv3 naar tv
Lijkt me een interessant project
 
Ik denk dat je beter een Raspberry dual core of een Android boxje kan kopen.
Het proggie DitisTV is voor de Rasp als de Android te krijgen en is werkelijk een super programma.
 
Ik heb in de slaapkamer nog zo'n rasp liggen, toch eens kijken of ik er iets mee kan...
 
Zet er ff DitisTV op. Deze heb je in twee uitvoeringen een zonder usb stick en een met gebruik van usb stick.
Met usb scheelt enorm in de snelheid.

Staan in de newsgroepen.
 
CM, ik heb eerlijk gezegd alleen maar negatieve berichten gelezen over DitisTV, maar ik ga het binnenkort eens proberen, het ding ligt nou toch maar stof te happen. ;)
 
Maar om even tegemoet te komen richting de vraag van @Matrix, een pc naast de tv, met een HDMI, enkel XBMC erop, en dit gaan vele malen sneller...

Maar dan moet je wel een kast over hebben natuurlijk. ;)
 
Ja een PC is natuurlijk lekker snel.
Je moet eens kijken op Marktplaats voor een Cube die zijn niet zo duur en lekker compact.
 
Zou leuk zijn als het ook op Linux zou komen en op een NAS kan draaien dan. :)
 
@ freggel1
PC's heb je toch genoeg nu......of niet.
 
Ze zijn er van verschillende merken en inderdaad ook Asus maakt een Cube.
Het voordeel is dat alles heel compact is, nadeel de uitbreidingsmogelijkheden zijn beperkt.
 
Scubadiver zei:
@ freggel1
PC's heb je toch genoeg nu......of niet.
Nog wel Scdubadiver, maar er zijn er al weer 3 weggegeven. ;)
 
Dan word het dus weer tijd om nieuwe te recruteren......... :pfff:.......    :biggrin: :biggrin:

 
Ik heb in dit geval al een school aangeschreven Scuba, waar er binnenkort 100 vervangen worden, maar nog geen reactie.
 
Hou je op de hoogte, als het zover is.
weer reden om er ff tussenuit te knijpen.
Lol
 
@ Scuba,

Jip, heb van mijn maatje Freggel 3 computers gehad waarvan er twee weer werken inmiddels. Had deze nodig voor het aansturen van mijn plotter, deze werkt namelijk nog heel ouderwets op windows xp en een dongel op een parallelpoort.  Dus Scuba jij ook bedankt voor de donaties aan maatje Freggel, ik zou zeggen ga zo door hahahaha :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: :klappen: Zo en nu weer terug on topic. Heb hier xbmc op de computer, Genesis en 1channel lopen als een zonnetje maar icefilms stopt er continue mee en gaat staan bufferen, is dat bij jullie ook?

B.
 
Scubadiver zei:
Hou je op de hoogte, als het zover is.
weer reden om er ff tussenuit te knijpen.
Lol
Wel op tijd laten weten, want dan zorg ik weer voor iets lekkers!!!
 
Zo eens even aan het hobbyen geweest...

Een oude pc gepakt, en daarin een videokaart met hdmi erin, OpenElec erop gezet, verder niks, start lekker snel op en dat draait als een zonnetje.  :klappen:

En meteen weer iets bijgeleerd, een videokaart met HDMI-aansluiting stuurt ook geluid mee, dus dat scheelt weer een kabeltje.

Nou nog wachten op de PCremote, eens zien hoe dat werkt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan