Alternatief voor FTD

Nou dat is zeker normaal?

10.000 euro per dag boete eisen zonder dat er een rechter bij is geweest.
Met belachelijke onbewijsbare berekeningen komen die kant nog wal raken.
Dat rechters die belachelijke onzin zomaar zouden slikken.
Dat advokaten kantoren zich met die onzin inlaten, en zich er vet voor laten betalen.
Dat kleine lieden zo worden platgetrapt als in Rusland of China.

Kortom dit heeft niets te maken met rechtvaardige rechtspraak.
Omdat er zowiezo geen rechter bij is komen kijken.

Wie gaat er braaf DVD-tjes kopen omdat er een paar nzb sites geelimineerd worden?
Nou, geen hond toch!

Grtz.
 
Achja, digitale wereldverbeteraars moeten ook iets te doen hebben :)
 
Eweka daar stop ik nu dus echt mee, het word steeds maar erger en erger, probeerde net gossip girl te downloaden die er gisteren was opgezet en lukt gewoon niet, daarna met mijn account van Sunny geprobeerd en die haalt hem wel binnen, dus lijkt me duidelijk dat Eweka gewoon van alles en nog wat delete van hun server of zie ik dat verkeerd.

Helaas is de vorige aflevering van vorige maand ook niet meer binnen te halen met account van Sunny.
 
dat Eweka gewoon van alles en nog wat delete van hun server of zie ik dat verkeerd.
Nee dat zie je goed. Zoals ik al eerder schreef zijn die ook een tijd geleden benaderd en proberen zich aan Brein's klachten aan te passen.
 
Daar heb ik zo affentoe ook problemen mee, maar als reserve gebruik ik daarvoor gewoon de mogelijkhed die je bij de eigen provider hebt, en dat is in mijn geval Ziggo, werkt als je er op tijd bij bent gewoon als een speer.
 
als je er op tijd bij bent
Dat is bij de Ziggo newsservers wel het keyword ja... je moet op tijd erbij zijn.
Maar veel providers (zoals ook Online en Telfort) hebben geen eigen binarie newsserver of zelfs helemaal geen newsserver, dus dit is helaas lang niet voor iedereen van toepassing.
 
Ja dat klopt BT en Brein die gaat maar door, ook XXLspot is sinds vandaag offline, staat nu deze mededeling :(

XXLspot is op verzoek van Stichting Brein offline :-(
 
Ach er blijven er altijd over waar brein niet met zijn klauwen aan kan.

Grtz.
 
Ja maar ik heb nu een ander probleem, ik wil alle gossip girl afleveringen hebben heb vanavond snel aflevering 7 en 8 kunnen binnen halen maar moest nu al repareren.

Helaas heb ik aflevering 6 nu niet, en die krijg ik totaal niet binnen, heeft iemand die misschien wel voor mij of weet iemand met welke usenetserver het wel werkt om hem binnen te halen, met Eweka, sunny en Pureusenet lukt het niet.

Dit is de bestandsnaam en is 32 dagen oud.

QoQ-LD-BEW.462x.p0801.60E60S.lriG.pissoG

Hoop dat iemand weet hoe ik hem alsnog kan krijgen.
 
Dat is inderdaad een lastige. Newsconnection geeft ook article not found op vele bestanden. De Ziggo newsserver uiteraard ook niet.
 
Hij hobbelt momenteel via quicknet binnen.
Je hoort nader
 
Helaas niet gelukt.
Uiteindelijk bleken 6 van de 34 rars niet te vinden en omdat er te weinig pars zijn gepost, lukt reparatie niet.
Sorry.
 
Dan is het minder goed werk van de poster geweest.
Mogelijk had hij had niet zo'n goede verbinding en heeft zowiezo te weinig pars geplaatst.
Dan moet iemand extra pars vragen of een repost.

Grtz.
 
Dat is wel heel erg jammer Mr Blue Sky.
Neem aan dat je dan dezelfde mist als ik, alhoewel je er wel meer compleet hebt dan ik.

Ik heb de volgende rars compleet op mijn computer staan, 3, 7. 9, 12, 13, 15, 17, 18, 19, 25, 27, 28, 29
 
Heren ik heb astraweb en eweka, op beide niet meer aanwezig, de Gossip Girl afleveringen.
Ben bang dat dit met BREIN te maken heeft, er zijn momenteel al zeer nieuwe afleveringen van een dag oud, niet meer door hun toedoen te krijgen.

Dit is zeer vervelend, het gebeurd trouwens ook met Films, die verdwijnen ook als sneeuw voor de zon/brein.
 
Als astraweb het niet heeft dan zit niet brein erachter maar wat groters.

Ik zie dat de series van CW Television Network zijn en dat is eigendom van de CBS Corporation en Warner Bros.
En dat zijn hele grote jongens die blijkbaar niet willen dat iets de wereld over gaat.
Tenslotte zijn de series op DVD uitgebracht en zijn dan hun inkomsten.
Dat betekent ook dat het alle grote Amerikaanse providers betreft.
Maar ik heb er nog niets over in de pers gelezen.

Grtz.
 
Ja dat had ik ook al gelezen maar het is al van 9 november.

In dit geval gaat het over Amerikaanse providers waar dat nu gaat spelen.
Amerikaanse providers heeft brein niets over te vertellen.
Het betreft hier ook de Amerikaanse CBS en Warner Bros die ook niets met brein te maken hebben maar voor hun eigen rechten op komen.
Astraweb kan bv niet iets voor alleen Nederland afsluiten maar alleen voor iedereen.

Grtz.
 
@Jack
Ik zou rar 13 nog kunnen gebruiken, maar dan nog mis ik 5 complete rars.
Tis trouwens ook nog eens zo dat niet alle rars compleet zijn; d'r missen hier en daar een paar blokken.
Ik denk dat dit komt omdat het 'n zgn crosspost is (boneless en misc)
Maar aangezien de poster in boneless post, neem ik aan dat het 'n landgenoot betreft; ik zou, wat Kilrooy voorstelt, een verzoekje om 'n herpost plaatsen, wewllicht kun je op wat "kameraadschap" rekenen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan