De start van een nieuwe uitdaging!!!

Pfoeh, dat zit erop! Leuk om in je oude stamcafe te mogen eindigen met de laatste presentatie, en nog ff lekker naborrelen met onze huidige Prins Carnaval. :biggrin: 

Nou afwachten op de laatste uitslagen van 3 buurtschappen, wordt hij het niet dan steek ik er buiten nog eens lekker de kachel er mee aan, en neem er afscheid van!

Al met al, erg leuke ervaringen opgestoken, men zegt wel eens dat het een gevoel geeft alsof je op een schavot staat, maar dat valt reuze mee...

 
Ongetwijfeld zal het een geweldige ervaring zijn geweest zeker als er ook nog sprake is van een grote dosis gezelligheid. Maar om er nu de kachel mee aan te steken als het niet doorgaat? :)

 
@Parabolica, er wordt maanden aan de praalwagens zelf gebouwd, zondags de optocht, 's maandags op het tentoonstellingsterrein, en dinsdag gaat de grijper erin.... 

Dus volgende week gaat, als we niet gekozen zijn, de fik er in. :biggrin: Lekker met een pilske erbij, en een traantje over de wangen.

Maar wel een hele ervaring rijker, waar wij voor de volgende keer onze kracht uit putten! 

Ooit rijdt er eentje rond die ontworpen is die door Corné en Iris!!!! 

Aanstaande zondag gaan we samen met elkaar aan tafel om buurtschap/buurtschap te bespreken, want Iris, mijn medeontwerpster is er door de griep en dagelijkse verplichtingen niet bij geweest, en mijn ervaringen moet ik met haar delen, om er een mooie samenvatting van te maken.

 
Het is jammer maar ik kan nu wel begrijpen dat de fik erin gaat. Wel mooi dat je het als een hele mooie ervaring ziet en een les voor de toekomst Freggel1.

Beterschap voor jouw medeontwerpster en ik hoop dat ze snel de griep achter zich kan laten.

 
De buurtschap waar ik gisterenavond geweest ben heeft helaas niet gekozen voor ons idee.  :achja:

Een kleine quote uit de mail die we ontvangen hebben.

Eerder is aangegeven dat wij na vanavond zouden bekijken of er direct een keuze na deze avond naar boven zou komen. De kwaliteit van de ontwerpen was dermate hoog, dat dit niet direct het geval was. Na enige discussie met de kiescommissie- en bestuursleden was er toch een ontwerp waar de voorkeur naar uitging.

 
Jammer dat het niet gelukt is, maar volgens mij was je wel alweer een stuk verder dan vorige keren.

Net zoals Parabolica al schreef, fijn dat je het kunt zien als een mooie ervaring en denkt te kunnen gebruiken voor de volgende keer.

Dat geeft de mens moed!

 
Yep, daar gaan we met de volgende iets mee doen.

Maar ik zit nog te wachten op de uitslag van 2 buurtschappen.

 
Nee joh, ik moet er nog een pan snert bij klaar maken!

 
Ik mag niet vloeken op het forum maar.... Godverdegodver!!! 

Heb je net een themajaar achter de rug waar Zundert een hekel aan heeft, en wat doen ze dit jaar??? Bijna ieder buurt kiest voor een dier/beest?

De teller staat op 8 nu, terwijl we maar 20 buurtschappen hebben, en er moeten er nog een stel hun ontwerpkeuze bekend maken! 

Hmmmmzzzz.... Het wordt tijd dat er weer eens eentje gaat knallen! 



Denk in dit geval aan

:jow: 

De eerste contacten voor iets als dit zijn al gemaakt via een ( nieuwe) collega van mij die bij de organisatie zit van deze evenementen.

 

 

 
Allemoal uw bakkes houwe!!!  Zwijguh!!! 

Nieuw idee is er!!! 

Human dna!!! 

Corso DNA!!!!

 
Sorry, ik moet leren mezelf stil te houden. :biggrin:  :aanbid:

Vanmiddag tijdens de bespreking van de ontwerppresentaties kwamen een aantal ideeën naar voren voor de volgende jaren, en ik moet zeggen dat Iris met een fenomenaal idee kwam!

Wat dat is daar zwijg ik nog even over. ;) 

En gezien mijn vorig bericht, er is intussen weer een ontwerp gekozen voor 2016, en jahoor weer een dier.... "Bezig" heet het ontwerp, dus wat is het dan???? 

 
Yep nummer 9, een bij...

 
De kans dat ons idee gemaakt wordt na een telefoontje wat ik juist kreeg is erg klein.

Buurtschap Klein-Zundert heeft voor een ander ontwerp gekozen, maar men heeft 19 januari wel een feedback-avond naar de ontwerpers waarom hun niet gekozen zijn, dus daar gaan we ff naar toe, al is het alleen maar om te weten waarom, dus er van te leren.

 
next step!



 
Het is misschien vroeg, maar ik ga mijn potloden slijpen om een mooie tekening te maken voor het volgende idee wat we uit gaan werken! 

Gisteren de eindbespreking gehad samen met Iris, de boel afgesloten want ondanks dat we nog 1 buurtschap te gaan hebben, hebben wij de hoop opgegeven dat ons idee gekozen wordt. 

Dus we zijn al volop bezig met ons volgende idee. 



We willen alle buurten terug brengen in deze dna streng, wat Corso zit in ons bloed! 

Op de blauwe vlakken gaan we mensen wegzetten die bezig zijn met het maken van een ontwerp/maquette, en in de groene open vlakken gaan we schermen maken waar filmpjes afgespeeld worden van de wagens die gebouwd zijn door diverse buurten.

 
Prachtig om te zien dat jij alweer een nieuwe inspiratie hebt opgedaan na al die afwijzingen en dat er weer een prachtig idee en ontwerp op tekentafel komt te liggen.

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan