en ik vind niet dat je die geheel Hamilton mag aanrekenen
Niet geheel, maar wel voor een deel want hij zat echt wel te pushen en probeerde ook al hem in te halen. Zo probeer je als coureur iemand in een foutje te drukken, doen ze allemaal. Dus het speelt wat mij betreft voor een groot deel mee.
Russel deed hetzelfde bij Norris en niet voor niets maakte die daar dus ook een foutje, alleen raakte hij de kant wat minder hard. Deels zal het dus ook zijn omdat Russel zelf ook te zeer aan het pushen was, daar geloof ik wel in.
Hahaha nee hoor, die Spanjaard kun je echt niet de schuld geven. Max heeft er zoveel in gehaald, aan dat langzamer treintje zijn ze alle 4 vooraan schuld, want niemand wilde gaan inhalen zodat ze maar op die banden konden finishen.
Had Max daar eens als 3de gezet of zo. Die had daar niet achter blijven hangen, die had net zo goed ingehaald waar dat kon als hij nu ook gedaan had.

De taktiek van Sainz dat ze dan allemaal wel banden wilden sparen heeft inderdaad gewerkt... bij de Mercedessen ja. Maar Max had daar nooit naar zijn engineer geluisterd als ie daar 3de of 4de gelegen had. Die was er voorbij proberen te gaan, eens wat. Dat heb ik wel gemist bij Mercedes. Ja helemaal aan het eind en dan is het stressen, met alle gevolgen van dien.