F1 seizoen 2023

Ik heb ook via npo gekeken, maar hij stond aan zonder geluid.

Ik zat intussen op een andere tv naar de Brabantse dag in Heeze te kijken.
 
En dat is 10. Een heerlijk gevecht tussen beide ferrari coureurs en Perez komt (eindelijk) los .
Erg knap om als 2e te eindigen.
 
Helaas is dan wel de verkeerde Ferrari man derde geworden, ik had die zeurdoos liever op de 4e plek gezien, of nog beter, ergens in de muur. :devilish:
 
Geweldig.
Ik heb toch weer genoten van de race. Max heeft goed moeite moeten doen om er langs te komen.
Sainz verdedigde hard, zowel tegen Max alsook tegen Leclerc.
Het kostte Perez veel meer moeite dan Max, daaraan zie je toch wel een beetje het verschil in coureur.
Alhoewel Sainz soms wat te grof ging, die ene keer was volgens mij echt moving during breaking en hadden ze op zijn minst mogen noteren om te onderzoeken.

Dat hoorde je met name ook toen de engineer van Max zei dat hij in 2 bochten rustiger aan moest doen aan een bepaalde kant en Max hem gelijk verbeterde dat het 2 andere bochten waren. :biggrin:
Die is echt bezig met zowel racen alsook het managen van de auto, de banden en nog andere dingen.

Ik vond het gevecht wel leuk tussen Sainz en Leclerc. Is Sainz een zeurdoos dan @Tech?
Eigenlijk ken ik maar 1 echter zeurdoos en dat is Hamilton, die ook weer ging zeuren en toen gelijk gedekseld werd, geweldig! Werd ook eens tijd. :ROFLMAO:
 
Hebben jullie een abonnement op formule 1 of kijk je ook gratis via internet.
gr
rolsatt:unsure:
 
Ik deel een Viaplay abbo met iemand. Volgend jaar hoogst waarschijnlijk F1TV pro, maar dat hangt ook weer van de prijs af en of diegene mey wie ik het abbo deel nog door wil gaan.
 
Hebben jullie een abonnement op formule 1 of kijk je ook gratis via internet.
gr
rolsatt:unsure:
Hier F1 tv PRO, voor 65 euro per jaar vind ik dat een koopje:klappen:
 
Ik heb op dit moment geen abonnement meer, heb Viaplay opgezegd.

Ik kijk wel of ik volgend jaar nog een abonnement aanga.

Maar intussen ben ik wel aan het testen met addons voor kodi die alle sport live streams ondersteunen.
 
Hier F1tv pro, deel met mijn Zoon
 
Uh ikke gratis (schaam) wrom betalen als het gratis kan :)
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Nee nee nee @woutje , jij kijkt ook met iemand anders mee! ;)
 
Uh ja dat dan weer wel
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Beste formulers,

1 Ik kijk gratis naar F 1 op vrijdag 2x,
zaterdag 2x,
zondag de race en dit op de laptop.

2 VPN inschakelen, dan Nederland op Zwitserland zetten.

3 Naar google en type in: SRF.ch/tv/sport/motorsport/F1/live enter.

4 Ik gebruik VPN via de virusscanner McAFee
mvg
 
Laatst bewerkt:
@rolsatt , dat is een goede tip! Er zijn trouwens meer mensen die via een VPN naar ServusTv (oostenrijk) kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
Wat is de code voor zwitserland.

Vb voor belgie moet ik be.vpnunlimitedapp.com in mijn router zetten en de laptop toevoegen.

Nu staat alleen de sat ontvanger achter vpn
 
Ik kijk via de schotel en luister naar Olaf&Jack, tis alleen lastig synchroniseren dan want de app loopt iets achter. Als het verschil niet te doen is kijk ik via IPTV dan gaat het synchroniseren makkelijker.
Ik kan niet tegen die mannen van Viaplay. Ze willen vernieuwen en dan zetten ze Alaf in als pitsreporter.
F1 is voor mij met Olaf en Jack.
 
Ik kan niet tegen die mannen van Viaplay
Een ramp zijn die mensen! Zij zullen best aardig en gezellig zijn, bij een dameskransje, maar hun vakgebied is geen F1!
En dan de term "racecontrol".....welke ui heeft dat bedacht? Wat controleert hij dan?
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan