Nieuw logo voor Satellite Fun en Duckfiles, wie?

prachtig wat een creativiteit allemaal. Ons spreekt de laatste (deze dus) toch het meeste aan. Een paar opmerkingen:

1. Satellite fun heeft als url: satellitefun.org. Duck heeft als url: duckfiles.org. In de voorgestelde banner staat: satellite fun en duckboard. Indien je daar wetenschappelijk of meer logisch naar kijkt: zou je in de nieuwe banner verwachten: sattelitefun en duckfiles (beide het gedeelte v??r .org uit de urls).
2. In de huidige banners op beide forums staan: the satellite fun board en duckforum. dit zou je dus ook in de nieuwe banner zo kunnen opnemen.
3. We zien dat in het rechter gedeelte van de voorgestelde banner nog wat ruimte is, dus daar waar nu Satellite Fun & Duckboard staat

Daarom de idee om in de voorgestelde banner:

a. Duckboard vervangen door: Duckforum, dus: Satellite Fun & Duckforum
b. Mss wordt het dan te druk, maar gelet op de ruimte misschien aan de rechterkant in kleinere (!) letters toevoegen: onder Satellite Fun : "(de oudste)" en onder Duckforum "(een begrip)". En dan (uiteraard) Satellite Fun ietsje hoger zetten en Duckforum ietsje lager.

Is maar een idee hoor niet meer en niet minder.

 
Hier dan 2 niet meer en minder??


fun13.jpg


fun14.jpg
 
Dus hier de banner  met de url namen

En in het vorige onderste plaatje de benaming in de banners.

fun15.jpg


 
Even back to basics:
zou je in de nieuwe banner verwachten: sattelitefun en duckfiles (beide het gedeelte v??r .org uit de urls).
Nee, want een naam hoeft niet perfect overeen te komen met de domeinnaam. Satellite Fun zijn twee woorden. Dat is echter niet mogelijk in een domeinnaam. Maar ik hou de naam graag met spatie er tussen.
Dat is ook altijd de offici?le naam. Bij het maken heeft iemand er ooit eens The Satellite Fun Board van gemaakt en omdat die banner leuk was is die tekst zo gebleven.
Maar het is ook al een tijdlang als titel Satellite Fun Site geweest omdat we meer deden.

Dus ik zou weer graag terug gaan naar de verkochte banner, de naam v.w.b. Fun was overal goed, dus met twee woorden.

Dus wat mij betreft deze:
fun13.jpg

maar dan zoals het eerst was, dus Satellite Fun i.p.v. satellitefun aan elkaar vast.

@Eendenteam: Dus duckforum blijft een woord? De naam was van voorheen al Duckfiles (net als de domeinnaam), dus je wilt er niet Duckfiles van maken zoals de originele naam was?
 
Ziet er goed uit.
 
Oei... ben hem even aan het testen op Fun maar er zit een witte rand omheen. Kan die weg?
 
:sorry: Ik wist dat er een witte rand om zat, ik zal bij de laatste 2 de witte rand weghalen.
Wordt wel vanmorgen rond 9u30 na het ontbijt.

Is het formaat goed zonder witte rand
Of kan je het banner formaat uitzoeken zodat de banner het totale beeld vult.
 
Black Tiger zei:
dus je wilt er niet Duckfiles van maken zoals de originele naam was?
Wat het vroeger was betekent wat ons betreft dat het niet tot in jaren zo moet blijven. duckfiles heeft het woord "files" in zich en dat schept toch een bepaald verwachtingspatroon. We denken dat duckforum meer passend is en dus de lading "dekt"
 
Eendenteam zei:
duckfiles heeft het woord "files" in zich en dat schept toch een bepaald verwachtingspatroon.
Dat is ook weer zo, maar dat is wel nog de domeinnaam. De planning ligt er wel in dat wel t.z.t. weer een files sectie krijgt, die addon kost ook het nodige dus neem ik er nu niet meteen bij.

Gelukkig heeft The Matrix beide banners gemaakt dus kunnen we gewoon bewaren als je van gedachten mocht veranderen.

@The Matrix: Dank je wel, gelijk even proberen. :)
 
Banner kan mi breder om de hele breedte van de pagina te beslaan

Heb de banner breder gemaakt en ong dezelfde hoogte.

Kijken wat BT en DT ervan vindt.

Door het uitrekken worden de teksten en plaatjes ook wat breder, maar dat kan terug geschaald worden naar oorspronkelijke formaat

fun20.jpg

 
Is misschien weer wat te breed. De originele van Fun was ook niet over het gehele forum. En ik kan altijd centreren.
Hij staat nu ter test op het standaard Fun thema en de smallere staat op het "Fun iets donkerder" thema, dan kan men goed vergelijken.

Maar misschien is het beter om even te wachten tot we de volgende software hebben, dan is beter zichtbaar hoe het er uit komt te zien. De nieuwe software heeft aan de rechterkant niets, het huidige wel. En het is natuurlijk ook altijd nog mogelijk om de banner te centreren.
 
Ieks komt op ipad even breed , alleen de verbreedde is minder hoog en dan is het niet om aan te gluren.

De versie iets donker springt in het oog? houden zo links nog ruimte voor special days.
 
Die ruimte links doet het forum automatisch.
Dan houden we het op die smallere. Dan bewaar ik ze gewoon allemaal en zet die smallere terug en dan zien we het wel met de nieuwe software.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan