Zijn er nog overlevenden :)

HIEPERDEPIEP HOERA !!!!

Ik had het nog niet eens in de gaten B.T. maar inderdaad 100 postings en dat in 4 jaar tijd.

Ja,ja, ik houd me bescheiden op de achtergrond, maar altijd daar. (voel me net BIG BROTHA, hahaha)

Groetn aan allen.

 
Stille wateren hebben diepe gronden moet je maar denken.;)

Proficiat!!! :biggrin:

 
Elke dag ff checken. Er gaat geen week voorbij zonder ff langs te komen hier

 
Ha, onze appelflappen belg. Hoe is ie ? Ik begon me al zorgen te maken. Ik denk waar zit ie :laugh:

 
Ook ikke bezoek regelmatig het funboard.Ik vond en vind het nog steeds het beste board.Ik heb zeer goede herinneringen aan de tijden met seca1 , irdeto, loggen met season etc..Dass waren Zeiten.Wellicht dat in de komende maanden , jullie weten "Maart roert zijn staart" , meer activeiten ons te wachten staan :)

IL

 
Toch leuk regelmatig wat bekende mensen te zien, fijn dat Ghost en Ilya er ook nog zijn.:)

Tja Ilya, het zou leuk zijn als dat weer ging komen. Heel kort heb ik nog met Taquila en Sky Italia kunnen loggen maar toen kwam die nano51 en was het gedaan met loggen.

Het "maart roert zijn staat" zal denkelijk uitsluitend op het weer slaan dit jaar. Op Duck was er ook een gerucht maar ook dat bleek gebakken lucht te zijn, zoals we al zovaak meegemaakt hebben.

Ik zie nog niets komen momenteel, eerder meer dicht gaan.

 
Ikke ben er ook nog :)

Wel niet veel postings maar lees hier steeds meer en meer de laatste weken,, staat hier meer interessante info dan op bv duck.

En inderdaad BT,, er gaat eerder meer dicht dan open,, deze maand waarschijnlijk nog taqs en polsat op zwart en dit zijn geen geruchten maar feiten zoals je wel zal weten.

 
Veel postings is geen noodzaak, we zijn al blij met bezoekjes en eigenlijk zijn we wel blij dat er hier zo goed als geen spookverhalen bestaan.:)

Ja helaas, steeds meer dicht. Van de andere kan is dat natuurlijk leuk voor de hobby, weer wat te puzzelen. Maar die gedachte steun ik niet meer zo van harte als vroeger. Toen kon ik zelf bijv. echt nog iets doen. Maar het is nu zo ingewikkeld geworden dat het mijn pet te boven gaat en da's dan weer jammer. Gelukkig is er qua loggen nog wat te doen, alhoewel ik echt die oude manier mis, met de phoenix interface en de 286 laptop met de bekende proggies.:)

Heb ik nog wel, maar die proggies reageren niet meer echt.

Reuze benieuwd wat komen gaat in de toekomst.

 
Het is nu idd nog een stuk ingewikkelder geworden dan voorheen...

Nieuwe kaarten zijn steeds beter beveiligd (ook niet te verwonderen aangezien het meestal om 'bug-fix' versies gaat, niet om compleet nieuwe CA-systemen...), en daarom ook moeilijker te hacken.

Daarbij komt nog dat 'dank zij' het internet de nieuwe hacks in een mum van tijd op straat liggen en wijd worden verspreid, hetgeen vroeger niet zo evident was. Toen moest je nog de juiste kanalen weten/vinden... nu kun je op iedere 'internethoek' files en keys downen, en het is dan ook niet te verwonderen dat providers hierdoor sneller en drastischer maatregelen moeten treffen...

Ik zie de toekomst vrij donker in. (2 manieren te interpreteren)

Gelukkig dat ik dankzij een mede-member van dit board niet helemaal zwart ga in de toekomst. (Je weet wie je bent, nogmaals bedankt!!!)

grtz,

Wimpie

 
Hoi,

meld me dan ook maar even,alhoewel de hobby momenteel op een lager pitje staat ga ik de boards nog regelmatig ff langs en dan is het hier ook vaste prik.

Sat fun is altijd 1 van de favourieten geweest (slijm,slijm)t'is hier toch anders dan op de andere boards,hier heerst tenminste niet zo'n hierarchie van kijk eens hoeveel postings ik al heb,dus weet ik veel.

@ BT,kun je geen nieuwe leden lokken met gratis gsm's :))

 
hehehe

Zijn toch wel allemaal bekende die zich melden :).

Alle redenen om dit forum te blijven bezoeken zijn al wel gezegd, dus ik sluit me hier gewoon bij aan.

Gewoon af en toe ff lekker lezen op het funboard, zonder geklaag en gescheld is ook wel eens lekker;)

 
@ BT,kun je geen nieuwe leden lokken met gratis gsm's :))
Lijkt me wel een strak plan, als jij de gratis gsm's dan levert, dan zal ik de klanten wel lokken. :biggrin:

 
Lijkt me wel een strak plan' date=' als jij de gratis gsm's dan levert, dan zal ik de klanten wel lokken. :biggrin:[/quote']
Mag ik me dan opnieuw aanmelden ??????, de mijne wordt slecht :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
The Sattelite Fun Board bestaat nog steeds, en zolang het bestaat zal ik er zijn.

Oude liefde roest niet :)

Love last a livetime :)

Have Fun.

 
Ook hierzo is nog leven !!

toevallig dat ik weer eens "het oude vertrouwde board" bekeek.

Door die dreambox is het niet meer zo erg hobbyén en bovendien het laatste jaar erg druk geweest..

Maarre, hoe gaat ie heren (en dames?) ??????????????????

 
Toch leuk te zien dat er nog meer zijn, zoals Batyko en Italone en DRZ natuurlijk.

Het zou prettig zijn als we de zaak weer wat beter op de rails krijgen.

@Sjonnie5: Nee, trouwe leden krijgen ze dan aan de halve prijs.:biggrin:

DRZ, klopt, het is met de Dreambox wat betreft het satgebeuren wat minder hobby geworden de laatste tijd.

Maar hier gaat het nog allemaal wel goed, altijd nog wel andere dingen te prutsen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan