Zijn er nog overlevenden :)

Voila ik zal ook eens mijn zegje doen

ik kom ook nog regelmatig eens piepen , er staat nog altijd iets bruikbaars op het board , en er komt altijd iets bij

@BT een tip maak een afdeling naaktfoto's en je zal een andere server moeten zoeken die meer traffic aankan :biggrin::biggrin:

 
Zal ik dan een afbeelding van een uitgeklede duitse dreambox plaatsen?

Of van een franse x-sat?? :biggrin:

@BT, Goh, jij ook nog steeds op het board?? ;) :biggrin:

Leuk je weer eens tegen te komen!

Ik heb de plannen om de sathobby weer op te pikken en vooral omdat ik nog steeds op zoek ben naar "dat ene"!

Maar daar gaan we het wel weer eens over hebben tijdens een 'hobby' nacht....

 
Ja ik ben er ook nog steeds, niet weg te branden he. :biggrin:

Maar is goed, lijkt me wel weer leuk zo'n hobbynacht, ik zie er alweer naar uit! :cool:

 
Staat dit jaar in juni gepland, zal de gasfles alvast maar vullen.

Boets.

 
Ah cewl! Dan zal DRZ vragen of ie Fenzo even wil bellen zodat deze niet vergeet tegen Denktenk te zeggen om mooi weer te regelen.:biggrin:

 
gelukkig lees ik hier ook wel es wat, dus bij deze geregeld;-)))

 
Posten doe ik hier niet veel, maar lezen wel, zie hier nog veel leuke dingen staan...;) die vaak nog handig zijn.

Black Tiger ruim voorlopig de boel nog maar niet op, want ik zit hier nog veel oude dingetjes te lezen. :biggrin:

misschien hier op 1 of andere manier hier ook maar eens wat actiever worden?

 
regelmatig kom ik eens kijken wat er zo al gebeurd in satland.

maar vroeger was dat bijna een dagtaak om alle postings bij te houden....

misschien komt dat ooit nog wel terug

will

 
regelmatig kom ik eens kijken wat er zo al gebeurd in satland.maar vroeger was dat bijna een dagtaak om alle postings bij te houden....

misschien komt dat ooit nog wel terug

will
Zou je denken willy?

Nu moet ik zeggen dat ,met het uitvallen van Hydra op de dreambox, sinds lange tijd ook weer aan de ontvanger gekluistert zit!

Niet om naar de programma's te kijken, maar om weer eens lekker ouderwets te klungelen en heelrijke blunders te maken! :biggrin:

De linux-kennis stijgt inmiddels weer aanzienlijk, net als de bloeddruk.

Ik zal mijn probleem hier eens neerleggen op het board om misschien weer eens een lekkere discussie op gang te helpen!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
wel leuk om te lezen dat het hier nog steeds goed bezocht wordt....is goed voor de makers van dit board toch? ook ik kijk hier nog steeds regelmatig...

groeten opeltje

 
Tot zover de overlevenden.

Alleen de echte di-hards van welleer bezoeken de site zo nu en dan.

Of misschien ...................????

 
Toch zie ik hier en daar wel een nieuwe naam verschijnen, da's ook leuk om te zien. Nu de postings nog opkrikken in de andere delen. Dat word wat moeilijk want daar heeft bijna elk forum last van geloof ik.:)

 
Toch zie ik hier en daar wel een nieuwe naam verschijnen' date=' da's ook leuk om te zien. Nu de postings nog opkrikken in de andere delen. Dat word wat moeilijk want daar heeft bijna elk forum last van geloof ik.:)[/quote']
Dat is niet zo moeilijk hoor BT, maar het moet ook nog wel een beetje interessant blijven, en de meeste fora's waar ik kom die sturen zelf een mail als er leuk nieuws is....

Kortom het wordt te makkelijk gemaakt tegenwoordig ;)

Maar ik weet nog wel,iets om de boel op te krikken hoor (tieten? ... geintje) :biggrin:
 
Berichtje ontvangen enne deze keer maar wel!!!!

Moet ik nog wat gas meenemen????????????????????????

 
@ Zeeman, gas ??? dacht meer aan een heftig brouwseltje hahahaha.

Boets

 
Dan zal ik alvast maar weer wat framboosjes uit buuvs tuintje gaan plukken.

Boets

 
Wat zitten jullie hier te doen op het board, zeeman en boets ?

Je hebt toch zeker wel wat beters te doen ?

Want word dat niet wat kort dag nu ?

 
Moet er nog dropshot zijn? :biggrin: :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan