- Waarderingsscore
- 1.408
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
PM gezonden over puzzel 17. Maar volgens mij komt die niet uit zoals de opgever dacht dat het zou moeten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
De oplossing kun je hier downloaden/bekijken.the matrix;225559 zei:PUZZEL 16
Een wandelaar liep gedurende twee dagen. [...]
De oplossing kun je hier downloaden/bekijken.eendenteam;225568 zei:PUZZEL 17
Een grote vrachtwagen wil een rivier oversteken, maar moet dan over een brug, welke 2 km lang is.
Nee hoor je hebt 100% score en goede onderbouwingBlack Tiger;225581 zei:Dan zal ik die kluiscode wel weer fout doen
De oplossing kun je hier downloaden/bekijken.eendenteam;225574 zei:PUZZEL 18
Sommige stammen op aarde hebben hun eigen taal [...]
De oplossing kun je hier downloaden/bekijken.eendenteam;225577 zei:PUZZEL 19
De financial controller van een bank wil enkele belangrijke stukken in de kluis leggen alvorens hij als laatste het bankgebouw zal verlaten en afsluiten
Ja klopt, daarom had ik ook bijna meteen er onder geschreven dat ik een typefoutje gemaakt had, want in feite was het een makkelijke opgave.Nee hoor je hebt 100% score en goede onderbouwing
Huisnummer van de buurman en dan dit? Is dit weer zo'n vaag gebeuren als met dat vliegtuig en het aantal ramen voor de nooddeur?De gemeentelijke medewerker zegt: "ik zal u niet langer ophouden, ik heb genoeg informatie. Tot ziens".
Puzzel 22 is prima te doen. Via PM hebben we je een beginnetje gegeven.Black Tiger;225603 zei:Puzzel 22 is niet mogelijk zonder de originele leeftijden te weten.
Ik zal dat per pm aantonen.
Ja, lijkt inderdaad op de puzzel met het vliegtuig. Wederom kwestie van lezen en interpreteren. Oplossing is beetje analoog aan die van het vliegtuig: beginnen met ontbinden in factoren. Maar ja da's lang geleden toen we dat leerden: einde van de lagere school of begin van de middelbare school.Black Tiger;225604 zei:@Puzzel23:
Huisnummer van de buurman en dan dit? Is dit weer zo'n vaag gebeuren als met dat vliegtuig en het aantal ramen voor de nooddeur?