s*ca2 blokker?

Ik heb inderdaad nog steeds op alle zenders beeld, inclusief xzone na 10 uur!

Maarre.....

Wie wil me eens een werkende hex-file mailen voor in m'n blokker (16f84)?

Het lukt me (nog) niet om er zelf een nieuwe voor te schrijven....

Groetn Piet

 
Denk (eigenlijk weet) zelf dat de jongens van C+ op dit moment het volledige pakket open hebben staan op alle( of diverse) pbm's. In een update over de ppua en serial geloof ik zelf niet om dat enorm veel (te veel) dataverkeer in beslag zou nemen. Denk dan ook dat zeer binnenkort de verschillende pakketten voorzien worden van de juiste pbm. Ben dan ook zeer benieuwd of de blokker werkt.

Boets

 
Veel dataverkeer valt echt wel mee...:)

De MPEG2 stream komt naar beneden zetten met zo'n 27/28Mbs

hierin zit de kaartdata ook verwerkt, en die komt niet verder dan 9600 baud...

Het wel of niet updaten van alle kaarten zal zeker niet! afhangen van het dataverkeer.

Enne wat betreft die blockers LOGGEN MENSEN..LOGGEN!!!!!

kan je gelijk zien WAT! er gebeurt, zo'n ding ertussen hangen, en dan met de armpjes overelkaar op de bank werkt niet.

Wat er momenteel gebeurt heeft niets! met blockers te maken of deze wel of niet werken, wederom log maar eens tussen je kaart en CAM, alle C1 40 01 B1 5C strings komen (EN MOETEN!) door je blocker is namelijk OPkey update en datum, die andere C1 40 welke wel belangrijk zijn staan meerdere malen in deze thread.

Grtzz FranX

 
Ik weet niet of al iemand gelogd heeft wat er nu gebeurd als je op x-zone gaat staan , er wordt geheel niet om een pbm gevraagd maar om een serial van de kaart .

Zou het kunnen wezen dat de hotel kaarten :) in een aparte groep zitten? na 22:00 wordt er nl. wel naar de pbm gevraagd.

 
Ik heb, als alles goed is gegaan, de complete log van een kaart die geactiveerd word.

Iemand die dit kan, en wil ontcijveren???

ik hoop dat het werkelijk goed is gegaan en anders kan ik nog wel een kaart opofferen.

 
Valt denk ik weinig te cijferen wat dat is superencryptie.

C1 40 01 B0 (len) 10 01 en dan

Dat is de aktivatie over key 00. Vroeger stond en "80" bij P2 ipv B0. Kan zijn dat ze nu over de eerste én 2e key decrypten.

Er is een seca-faq van Roland von Gilead daar staan al die nano's in (en die zijn ook nog voor S2 geldig)

Wat er vermodelijk in de aktivatie string staat is:

10 02 10 03 (keys 02 en 03 eraf)

90 51 91 51

41 21 22 en de keys 0C 0D en 0E (91 5C, 5D 5E) en ze schrijven een PPV record.

 
@Tech

Erg vreemd, hier wordt er nooit! om een PBM gevraagt (zie ook eerdere threads) niet bij de startup, en ook niet bij het schakelen.

Op X-zone geeft de kaart al direct een 90 02 terug, en komt er ook geen C1 3A .... antwoordt (op een Aston 1.05)

En inderdaad veel is er (nog) niet te ontcijferen aan de strings, en als ik zo rond lees, zijn onze activatie strings zelfs langer dan in het buitenland... (63 tegen 61)

Maar helaas krijg ik alleen nog maar OPkey en datum updates, niks geen PPUA ed... :sad:

Misschien kan Drz eens kijken of zijn activatiestring iets is van

C1 40 01 B0 63 10 01 enz enz.

Voorlopig gebruiken ze (althans gister nog) alleen key 0E, deze staat op alle! kaarten, CD zal wel wachten met het switchen totdat iedereen zijn kaart heeft plus PPUA update...

Grtzz FranX

PS: Wanneer je een PPUA update hebt gehad, is ook je MK01 veranderd, wees dus HEEL!! voorzichtig om met deze string in StringFinder te gaan klooien om je PBM te veranderen!!...

 
Laatst bewerkt:
Bij mij is inderdaad de ppua en de pbm veranderd.

 
Incoming EMM Instruction

C1 40 01 B3 5D

10 01 FE 03 2F 8E 0C BE 33 98 54 E0 98 B7 97 D8

59 B5 09 C6 2D 44 57 4D 6B E1 D8 DD 4E F3 19 02 enz....

Heb je hier in de eerste instantie iets aan @Franx?

Anders stuur ik je de gehele log wel mocht je er in geïnteresseerd zijn.

 
He dat is een leuke! Een aktivatie over key 03!

Zou bedoeld kunnen zijn voor het "proefkijken" en dat je echte aktivatie pas komt na een week of 2 (over key00)

Heb je ook gekeken voor en na die aktivatie welke records er op de kaart staan?

Bij S1 ging het zo: je belt en tikt het nummer in: dan krijg je de OP keys over key 03 gestuurd. Daarna stuur je het formulier op en binnen 2 weken komt de echte aktivatie.

Vermoedelijk doen ze nog steeds hetzelfde..

 
met seca1 was die key bij alle kaarten hetzelfde zou, dat nu ook zo zijn?

gr blokker

 
@satslope, zou je uit deze log een key kunnen berekenen?

Als dat mogelijk is dan is het een "kleine" moeite op de key 00 en 01 in handen te krijgen!

Kwestie van timen en plannen... :)

 
Dit is inderdaad een leuke...:) en ook de lengte is weereens anders (5D tegen 5C) rare jongens die plussers...

En wanneer heb je deze gekregen?, en krijg je nog steeds updates op deze manier, en is je PPUA ook veranderd (al lijkt me dat niet het geval)

Om een key (of wat dan ook) uit de string te halen is op dit moment (nog) onmogelijk, het zou me dan ook niets verbazen als straks blijkt dat het crypt algo van de strings anders is als het algo voor het beeld (als ze slim zijn tenminste)

Dat zou betekenen dat je straks eerst de string moet decoderen, en daarna de de key decrypten voordat je een 'plainkey' hebt...

Grtzz FranX

 
Ik heb deze string gelogged nadat ik een kaart heb laten activeren.

UIteraard verwachtte ik geen ppua update of dergelijks, maar wel dat er "iets" zou gebeuren.

De kaart werkte overigens al voordat deze geactiveerd word en het lijkt mij een kansje dat er in de toekomst zogenoemde 'spook kaarten' circuleren.

Als je nu een kaart koopt en deze niet activeerd, heb je een kans dat deze kaart 'het' nog lang kan doen.

En misschien al dan niet in een blokker ofzo.

De gedachte hier achter is dat de ongemelde kaarten een key waarborgen die elke maand gewoon meeloopt met de updates en dat na aanmelding deze key word gewijzigd.

Of dat zo zal blijven is natuurlijk koffiedik kijken, maar het zou wel leuk zijn.

Maar zo dom zullen ze niet zijn bij C+.

Ook heb ik eens nagedacht om een aangemelde kaart, met volledig abbo, te clonen op een ongemelde legale V1 kaart.

Volgens mij zou het mogelijk moeten zijn om deze kaart te herschrijven.

Maar daar heb ik de software niet voor en heb je voor die optie misschien wel een afwijkende programmer nodig.

.........maar misschien is dit wel een onjuiste gedachtenspinsel...

 
- Spookkaart: forget it, een nieuwe kaart heeft alleen de servicekey 0E en daar zenden ze straks niet meer op. (misschien nu al niet meer)

- clonen: Dat was met de V1 mogelijk op een ouwe Num3.0 van premiere. Dan had je een 100% kopie. Met de 4.1 en 6.0 kon je wel de canaldigi provider clonen maar niet het UA van de kaart.

tegen de tijd dat je V1+ kaarten kunt clonen zijn we wel even verder vrees ik. Maar je weet nooit... Op een ouwe kaart zal het waarschijnlijk niet lukken.

Laat je geen ouwe kaart aansmeren met het verhaal dat je er misschien ooit nog wat mee kan. Of ze moeten er 1000 leveren voor 5cent per stuk als badkamertegels.

 
Maarre...........

Met Stecard kun je zo te zien een MK02 op de kaart schrijven, en ook weer verwijderen!

Heeft hier al iemand ervaring mee opgedaan?

(Ik durf het niet op m'n eigen kaart te proberen...)

Groetn Piet

 
Dat klopt Pieterpeuter, die mogenlijk is er om er backdoorkey's op te schrijven.

Of het werkt weet ik niet omdat ik het ook niet durf.:)

 
Iemand al opgevallen dat ze momenteel TWEE verschillende

C1 40 01 B1 5C strings sturen???...

Beide keren geeft de kaart 9778 (no update necessary)

En op de kaart veranderd er ook niets....

Rare jongens die plusserts, en gebruiken ook nog steeds key 0E

Grtzz FranX

 
Aan allen die schrijven in deze thread.

Echt interessant wat jullie schrijven. Ik kan (bijna) alles goed volgen.

Ben zelf een echt sat freak en probeer dus ook te loggen en de decoderen.

Ik begrijp jullie redenering goed maar om zelf te doen is iets moeilijker omdat ik waarschijnlijk niet alle materiaal heb om dit te doen en mee te loggen met jullie ?

Er zijn nog een paar onbekenden, maar ik lees en lees altijd maar meer om de zaak onder de knie te krijgen. Ik wil echt ook meeloggen en mee experimenteren met jullie...

Wat ik bezit, een Humax 5400 en een Nokia 9500 met veel (9 tal) pc's. Heb een Phoenix, JDM,SC-Master Dragon, Season 1 & 2 een scsi card om de MM9500 aan te hangen..., pccards 1, 2, acs 1.2, funcard 6

Maar welke software gebruik ik hebt beste met welke season ?

En...ik heb ook begrepen dat je een echte mosc card nodig hebt om te kunne doen wat jullie aan het doen zijn.

Het is dus (denk ik) nog steeds niet mogelijk een clone te maken op een funcard aangezien de processor van de originele C+ card geen Amtel is ?

In ieder geval...ik blijf jullie volgen.

Groetjes en bedant voor de echt toffe discussie en uitleg, ik apprecieer dat tenzeerste.

Groetjes,

stefaan

 
hoi

Gebruik hier een season2 met walbanger software ( was eerst een season 1 zelf omgebouwd)

En natuurlijk een canal+ kaart.

Wat de funkaart betreft, het systeem is nog niet gekraakt dus valt er niks op een fun te zetten of wat voor kaart dan ook.

Greetz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan