xbmc...

toch rijst me de vraag welk type je gekocht heb de X5 of de X9 de laatste schijnt lekker snel te zijn voor streamen

Ben ook benieuwd of er dit jaar nog bonbons gemaakt worden .
 
Ik heb de goedkoopste gekocht @Matrix, want het enige wat het duurder maakt is de software die op het geheugenkaartje staat, en ons kent ons en ons ben zunig, dat kunnen we zelf. ;)

Het enige wat tot nu toe snel werkt zijn die filmpjes van K-3, en dan vooral de kusjesdans, of was die s nou een t??? :biggrin:
 
Maar verder even ter info, op het apparaatje staan diverse "filmaanbieders" en via Icefilms staat er toch wel wat leuks op, en ik zit nu bijvoorbeeld naar [ame=http://www.youtube.com/watch?v=OiTiKOy59o4]Gravity[/ame] te kijken.

Alleen de ondertiteling via opensubtitle.org is al een paar dagen pleite...

nou nog ff rap kijken of ik nog wat kusjes, uhhhh, t, kan zien en dan naar mijn mandje, zit weer met de nachtdienst. :biggrin:

Het bonbon verhaal gaat nog een vervolg krijgen Matrix, eerst eens een ritje maken naar Luik, kijken naar de chocolati?rs die er zitten, dan dan even afbuigen naar Brugge en een bezoekje brengen aan het chocolademuseum, schijnt de moeite waard te zijn, maar dat heeft niks met dit onderwerp te maken, tumme je leidt me af!!!

Spelertje zit trouwens intussen bovengenoemde film te spelen, en het valt me tot nu toe mee dat het beeld doorloopt.... LOL!
 
Nou helaas. Je had toch deels gelijk freggel1. Op de gewone ACRyan's zal het sowiezo niet kunnen.
Er schijnt een truukje te zijn voor de Playon!HD2 met openelec erbij of zoiets, maar dan moet je alternatieve firmware ook gaan draaien en dan is het me nog steeds niet helemaal duidelijk.

Dus de ACRyan bezitters kunnen vermoedelijk beter hun NAS er voor nemen. Qnap ondersteund het bijv. zonder problemen.
 
Volgens mij wel, dit lees ik op de site van Qnap zelf bij de TS-109:
De NAS kan ook worden aangesloten op XBMC (modded van de Xbox-spelconsole) via samba om media af te spelen.
 
En schijnbaar werkt het ook op een Wii...
 
ik heb deze er voor gekocht Xtreamer Ultra 2 Deluxe en daar heb ik multiboot op gezet en normaal kan je dan in windows opstarten of xbmc dat ging niet goed nu is het een pc met xbmc en draad goed....
 
Ik hoop voor jouw dat het werkt hangslot.
De meesten hebben hem weer terug gestuurd.
 
Het zou jammer zijn @Janblues als dat zo is wat je nu zegt.

Want volgens mij als Hangslot met de software gaat rommelen, dan is de garantie ook weg...

Ik heb trouwens op Marktplaats een Apple TV versie 1 gekocht, lijkt me handiger dan een pc naast de tv te zetten.
 
Ben benieuwd wanneer je die atv1 weer verkoopt. Ik vond het een hoop gehannes destijds met mijn atv2 vooral de bediening met die kleine flut ab .
Maar goed het is een speeltje.

Op dit moment ben ik in mijn nopjes met xbmc op mijn tablet. Hoeft niet naar mijn mega scherm. Gewoon op de bank met tabletje..
Niks ab gewoon tok tok tok op het scherm. Op den duur gaat het me wel weer vervelen. Meeste films zijn bezet. Of niet ondertitelt.
En dan geniet downloaden toch mijn voorkeur.
 
Ik heb voor de Minix Neo X7 gekozen omdat je er een XBMC versie speciaal voor deze mediaplayer is gemaakt, door Minix zelf!
Als ik de revieuws lees komt ie er juist wel goed uit, vandaar.
Ik hoef dus niet met de software te rommelen, er is een app voor.

Ik zag zojuist dat hij is gepost, dus ik zal hem morgen wel ontvangen. Ik houd jullie op de hoogte!
 
hangslot dat is nu net het probleem.
Het wordt te mooi verteld.
 
Ik heb er tot nu toe nog geen ervaring mee, maar het ding waar ik eerst zo positief over was dat valt helemaal vies tegen.

Op de pc hier werkt het wel goed vindt ik, maar ik heb gewoon geen zin om dat ding altijd aan te laten staan om een film te kijken via XBMC.

En om eerlijk te zijn, ik had gewoon weer eens zin om met wat dingetjes zoals dat eerste kastje en nu die Apple tv te "stoeien" , anders verwaterd de hobby toch maar. ;)

We motten het forum ergens mee aan de gang houden! :biggrin:
 
Tjee, wat een apparaat!
Geen boekjes gelezen, zo ingeplugd out of the box...werken!
XBMC staat al voor ge?nstalleerd als app, alleen even de Icefilms plug-in erbij gezet.
het werkt net zo snel als op de PC.
Binnen 5 minuten zitten we al Rio te kijken, met ondertiteling en een perfect beeld.
Vanavond even op zoek naar een toetsenbord (Action) want de afstandsbediening werkt zoals een afstandsbediening altijd werkt: alle letters aanklikken op een virtueel toetsenbord.
Het menu is heel herkenbaar: gewoon Android compleet met store, dus ook spelletjes, internet watch app enz.
Leuk speelgoed!
 
Vandaag is mijn Apple tv bezorgd, en ben nu volop bezig om dat ding te jailbreaken. :biggrin:

Vooralsnog werkt dit ding stukken beter dan het eerste apparaatje wat ik gekocht heb!
 
Volgende stap is een iphone waarmee je met het appje 'remote' de atv prefect kunt bedienen. Mss is er voor Android ook zo'n appje
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan