xbmc...

Het heeft even geduurd, jailbreaken was in principe binnen 5 minuten gedaan, maar ik heb de Apple-tv zojuist aangesloten aan mijn tv, en via een app, "Mashup" een film opgezocht : [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ce5vpksVo1o]The Mummy resurrected[/ame]...

Waarom ben ik hier niet eerder aan begonnen??? :stupid:
 
En zo blijkt maar weer, iedere afstandsbediening werkt weer anders!

Ik kreeg eerst geen ondertiteling bij de Apple, terwijl ik er z?ker van was dat alles er op stond, en jahoor, 1 knopje ( menutoets ) langer ingedrukt houden, en hoppeta, ondertiteling. :banaan:
 
1 ding schijnt dus niet werken bij die dingen, uitzetten met de afstandsbediening gaat, maar aanzetten niet.

Maakt me verder niets uit, vandaag dankzij het slechte weer voor ons, maar goed voor de planten, een paar mooie films gekeken. ;)

Volgende week gaan we aan de slag met een andere Apple...
 
Freggel,

Heb je al geprobeert om naar de settings te gaan en daar sluimer aan te klikken?
 
Ennnnn !!!!! nog allen enthousiast betreffende de XBMC op bv Apple

Ik heb gisteren een APPLE TV2 op de kop getikt , was een koopje voor 100€

ding doet het perfect en XBMC is geinstalleerd.

Moet nu beginnen uit te zoeken hoe het een en ander werkt .

Mochten jullie tips hebben dan mag dat .

Chromecast had ik een maandje gelden gekocht bij mediamarkt, maar vind dat maar een flut ding . gaat weer in de verkoop met bon
 
1 ding schijnt dus niet werken bij die dingen, uitzetten met de afstandsbediening gaat, maar aanzetten niet.
Huh? Da's apart, exact datzelfde probleem hebben wij dus met onze Philips blue-ray dvd speler. Hij is daarvoor opgestuurd ter reparatie.

XBMC heb ik nog niet getest, gaat wel goed komen via de NAS.
 
wat een beest die Apple Tv2

Opnieuw geflashed met de de laatste te jailbreaken versie 5.3

XBMC geinstalleerd en ergens een recept gevonden om de meeste add ons te installeren.

Zonet een onbetaalde versie atvflash 2.4 gevonden en die erin geknald

En nu op zoek hoe het een en ander in zijn werk gaat.

Ik wil iig alle devices in huis iphone , tablets (android) nas, pc, Mediaplayer etc kunnen streamen via de apple TV

Chromecast is inmiddels verkocht
 
Het is alweer een tijdje geleden, maar hier zijn intussen 2 nieuwe mediaplayers aangeschaft. :biggrin:

De eerste: klik

En de tweede zojuist via Vakantieveiling: Minix

Onbeperkt films en series kijken wanneer je maar wilt. Met deze XBMC-speler is er altijd iets op televisie. Het is de krachtpatser van alle Android-systemen en draait volledig op full HD met de nieuwste Gotham 13.0. Dit is tot nu toe het enige systeem die dat heeft.


Televisiekijken totdat je er bij neervalt
Met dit systeem kun je werkelijk alles ziet wat met film, series, tv en muziek te maken heeft. Zelfs alle denkbare add-ons binnen XBMC zijn ge?nstalleerd. Met de XBMC-speler kun je ook live tv kijken, mits je een IP tv-abonnement hebt.

Spotify, Netflix, Facebook, je kunt er allemaal op. Alle andere apps die je via de Google-playstore kunt downloaden, zijn bereikbaar. Het is een volwaardig Android systeem met XBMC, klaar voor gebruik.


Freggeltje heeft weer wat te spelen de komende tijd.  :rolleyes:
 
Op tv2 werkt Icefilm niet meer en zo zijn er helaas nog een paar.

Werken ze nog wel bij jou?

Veel plezier met de aanwinst.


 
schijnt de laatste tijd vaker voor te komen dat iets niet werkt.

Je bedoelt een ATV2? 

En Freggel , welke van de 2 bedoel je met al die mogelijkheden
 
Idd apple tv2 :biggrin:
 
@Matrix, ze hebben beide die mogelijkheden.
 
Nr 10 heb vandaag weer eens Het stof van de atv2 geblazen en xbmc opgestart na een hele zooi updates en xbmc ge?pdatet naar 13.2 en verdomd icefilm WERKT Een  heleboel folders met folders en allemaal LEEG. :pfff: :confused:
 
Precies.

Lege folders.  :confused: :piraat: :devil:
 
Wil je van alle ellende af zijn en automatisch updates krijgen als er iets wijzigt neem dan de schil om XBMC kijk op: www.ditistv.nl

Werkt op Raspberry en android boxjes.
Zoek maar eens in de neiuwsgroepen op ditidtv
 
@Crazymotha, het gaat in dit geval om een Apple tv 2.

 
BY ANDY ON DECEMBER 17, 2014 C: 31
NEWS BITS
The Icefilms streaming movie and TV show portal has a strong following but for the past 24 hours the site has been offline. With a Pirate Bay raid ringing in everyone's ears, has Icefilms fallen to the same fate? According to a source familiar with the situation the site should get back on its feet soon.

Without doubt the past seven days have shaken the file-sharing world to its core. Last Tuesday the Internet?s most famous file-sharing site, invincible according to many accounts, fell following a raid by Swedish police.
 
Ik "vond" laatst op het www werkende inlogcodes voor Netflix....
Ook leuk, helaas wel minder films als Icefilms of Popcorn time. Aan de andere kant, het werkt wel beter.
Dus ff doorzoeken, ze zijn er echt:biggrin:
 
the matrix zei:
Hoezo doorzoeken je hebt toch mijn email adres :rolleyes:
Probleem is dat je de codes exclusief moet houden, als er meer dan 3 gebruikers tegelijk actief zijn werkt het niet meer ;)
Daarom ben ik er heeeeeel zuinig op!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan